In Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van piet en wilma thijssen - WaarBenJij.nu In Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van piet en wilma thijssen - WaarBenJij.nu

In Kathmandu

Blijf op de hoogte en volg piet en wilma

09 Februari 2013 | Nepal, Kathmandu

Na 'n rustige vlucht aangekomen in Nepal. Ons hotel ligt midden in de stad en ziet er goed uit. We slapen hier nu maar 1 nacht, maar komen hier terug als we van Bhutan afkomen. Morgen met bus naar Phokara. 6 uur over hobbelige wegen. We zullen zien wat dat weer geeft. Iedereen 'n goeie carnaval gewenst van ons.

• 09 Februari 2013 - 16:30

Riky En Guus:

Alles goed ontvangen en nu maar genieten.................

• 09 Februari 2013 - 18:46

Guus Leonie:

Hoi pietenwilma

Skon dedegaillie wir vur de zoveulste keijer an dun andere kant van onze wireldbol geland ziijn.Di moet de skonste vakantie van altijd worre.De wens um hiejur hin te goan besti aigenluk al meijur dan 15 joar.Al dat skons wa bai ellie an de trap hengtis verekkus bizonder.Mer woar hangde gailie now di skon foto's op posterformaat nir um de vergezichte niksq tekort te doewe.Skiet di rullekes mer vol zoda wai ok mee kenne kieke!
    Toavend sms ik nog wel wa peseve gemakt he.
    Groetjes Guus en Leonie

• 09 Februari 2013 - 19:33

Annie En Harrie:

fijn dat je goed aan gekomen bent maak er wat van groetjes pa en ma

• 10 Februari 2013 - 11:32

Erik Maas:

Tussen al het carnavallen door even lezen. Geniet van deze mooie reis.

• 10 Februari 2013 - 11:51

John En Marina:

Hallo piet en wilma wij willen even doorgeven dat de moeder van mies is gestorven toch nog een fijne vakantie gewenst Gr. John en marina

• 10 Februari 2013 - 17:00

Paul, Chantal En Jolanda:

Nou niet te veel word feute maar vooral genieten.
    Het weer is tot nu toe in ieder geval goed begrijp ik en overal nog wifi.
    Mooi uitzicht morgen op de hymalaya.

groetjes
    p,j,c