Bhutan - Reisverslag uit Wangdue Phodrang, Bhutan van piet en wilma thijssen - WaarBenJij.nu Bhutan - Reisverslag uit Wangdue Phodrang, Bhutan van piet en wilma thijssen - WaarBenJij.nu

Bhutan

Blijf op de hoogte en volg piet en wilma

19 Februari 2013 | Bhutan, Wangdue Phodrang

Even een korte update vanuit bhutan. Hat is hier prachtig. Hoge bergtoppen, vriendelijke mensen, lekker eten, goede hotels, pittige wandelingen, kortom alles wat wij willen tijdens onze vakanties.
We hebben 'n monnikenfestival bijgewoond, zijn naar Tigers nest (opzoeken op internet mensen) geklommen, hebben de zwartnek kraanvogels gezien, en we gaan morgen naar Timphu, de hoofdstad.
Liggen nu aan 'n kolkend riviertje in onze hotelkamer, met de elektrische deken aan, en de kachel op vol vermogen. Het leven van 'n toerist gaat niet over rozen!

• 19 Februari 2013 - 21:16

Yvonne:

Hallo wereldreizigers,

Ik verheug me wel op Wellerlooi !!

Gr, ons

• 20 Februari 2013 - 06:59

Riky:

Dag samen,

Volgens mij zijn jullie ondanks de electrische deken erg aan het genieten. Wij hebben de deken ook hier nog steeds nodig, dus wat dat betreft... Enne..rozen zijn voor Wilma!! Groetjes vanuit een koud Asten.

• 21 Februari 2013 - 12:02

Jet:

Tis hier koud.....blijf nog maar even lekker in de warme zon....
    hier in Vlierden is alles rustig....

groetjes Jet en Huub

• 21 Februari 2013 - 20:49

Fam .Cuijpers:

Alles goed daar. Heeft Wilma al iets op de kop getikt.
    Nog even terugkomen op de Zwartnekkraanvogel.
    Ik heb even wat speurwerk verricht en ben erachter dat het in Bhutan een wintergast is.
    Hij broed op de hoogvlakten van Tibet.
    In November wordt er jaarlijks in de Bhumtang-vallei het festival van de zwartnek gehouden,
    maar dat weten jullie waarschijnlijk al.
    Geniet er nog maar lekker van.

Marina en Bert

• 22 Februari 2013 - 14:35

Guus Van Griensven:

Hoi thijssens

Harstikke skon foto's heb wa research gedaan en foto's bekeken van Tigers nest maar het was me niet helmaal duidelijk was dat daar dan ook het monestary van mr. Miyagi fijn dat jullie zo genieten in de hymalaya. A dream came through!
    Ik zie dat Bert ook voor jou naslagwerk doet( heeft die zoveel tijd dan)
    Dus als je nog iets wilt weten schakel het thuisfront maar gerust in.
    Daar zit een hoop knowhow op de bank

Verder nog een fijne voortzetting van de vankantie in Nepal

Vriendelijke groet Guus , Leonie

• 25 Februari 2013 - 09:06